tyvärr är jag böjd att hålla med hur man tappade den här matchen visar på en brist på fokus och inställning som behövs för att man ska kunna hantera div 2, div 3 är en bättre match för Frösö IF, se det som ett år av träning, så kanske man kan bygga nåt på sikt, men det blir nog tyvärr lite för svårt, tråkigt att se, men life goes on
Ledning nu med 7 poäng för Berg till Hede och Frösö och serieledarna möte serietrean i denna omgång. Mittenlagen slår varandra lite om vartannat men i botten har vi fortfarande Åre och Norra Lit.