Jag lite svårt och förstår hur kan vuxna människor sitta på internet vecka in/ut och hatar på Ope och Ytterhogdal. Det bara bra för fotboll i Jämtland om det går bra för dom här lag..
Kämpa Ytterhogdal! Sommaren-20 När Covid stoppade de flesta supportrarna-fick jag förmånen att se en match på Järnvallen. Men annars blir det mest koll på resultaten Håller tummarna
Du som skriver så mötje om Härjedalsfotboll, skriv lite om Hogdal. Hur funkar allt? Hur finansieras laget med alla importer. Jag är imponerad, andra tycker Hogdal är pest. Skulle vilja ha en objektiv förklaring till fotbollsundret
Första knappa 40 minuterna var årets sämsta, mot ett inte alltför starkt Norrköping. En viss uppryckning i andra räckte inte långt. Nu får vi hoppas på att ledare och spelare inser allvaret.
Bortaklacken skötte sig bra. Foto. Thord-Eric Nilsson