Publicerad 18 Jun 2023 - 22:22 Uppdaterad 18 Jun 2023 - 22:31
En fundering: den Kanske inte har här o göra. I lördags hade vi en tyst minut för vår vän Kenta Berg, i min värld reser sig man upp o tar av sig huvudbonaden med respekt för den som gått bort. Men döm av min förvåning så var det väldigt många som satt o inte verka bry sig . Ja visst , alla gör som man själv vill, men var tog respekten för människan vägen ❤️⚽️
Första knappa 40 minuterna var årets sämsta, mot ett inte alltför starkt Norrköping. En viss uppryckning i andra räckte inte långt. Nu får vi hoppas på att ledare och spelare inser allvaret.