tyvärr är jag böjd att hålla med hur man tappade den här matchen visar på en brist på fokus och inställning som behövs för att man ska kunna hantera div 2, div 3 är en bättre match för Frösö IF, se det som ett år av träning, så kanske man kan bygga nåt på sikt, men det blir nog tyvärr lite för svårt, tråkigt att se, men life goes on
-Jag fick ett hårt slag på näsan så blodet rann, det säger ÖFK- supportern Stig Magnusson t.v till fotbollz.se. Han såg matchen tillsammans med sin kompis och arbetskamrat Nicke Bergman. Foto Haldo Jonsson