Efter första halvleken funderade jag på om ÖFK hade gått över till att delta i den egna gåfotbollsträningen.
Det positiva var dock den närvarande supporterskaran, förutom vinsten naturligtvis. Nästan som att det var fler ÖFK supportrar i Sundsvall än på Jämtkrafts matcher. Jag har dessutom tidigare haft mina dubier om domaren Oppong, men idag var han perfekt.
Det negativa är dock avsaknad av fantasi ÖFK när motståndaren parkerar bussen.
|