Skönt att Giffarna blev kvar ändå. Ett tag såg det nattsvart ut med totalt nerdragen gardin för norrlandsfönstret. Nu har vi tvärtom derbyn i Sundsvall, Sandviken, Borlänga och Umeå. Vi får väl räkna Brage till familjen? Ma raukes 2025!
Första knappa 40 minuterna var årets sämsta, mot ett inte alltför starkt Norrköping. En viss uppryckning i andra räckte inte långt. Nu får vi hoppas på att ledare och spelare inser allvaret.
Bortaklacken skötte sig bra. Foto. Thord-Eric Nilsson